Overall rating
3.2
Counts per rating level
  • 64% of ratings are 5 stars
  • 7% of ratings are 4 stars
  • 1% of ratings are 3 stars
  • 5% of ratings are 2 stars
  • 22% of ratings are 1 stars
March 27, 2024

Works good must of the time, but you have to watch it, just in case it stop upload to you website in shopify. This can be really bad if you miss it. They will not ussaly contact back about any thing its rare, not great service but price is good.

AllOne Wellness
Canada
Over 2 years using the app
February 21, 2024

Very supportive team, usually helped to solve the problems and gave useful tipps regarding Amazon Marketplace. If everything is set up neatly, the orders will sync with Shopify seamlessly. Recommend.

COLLOSEUM Fashion
Germany
Almost 3 years using the app
April 4, 2024

L'application a été mis en place suite à un souhait d'intégrer les commandes Amazon dans Shopify. Les commandes et l'inventaire remontent correctement et la synchronisation est immédiate.

Mello
France
Over 1 year using the app
February 8, 2024

While the app offers potentially promising features, there seems to be a challenge with the timely refresh of orders as per our configured settings, necessitating manual intervention. Regrettably, when reaching out to support for assistance with this matter as well as others, we encountered a lapse in resolution efforts.

FloorLife
United States
Over 3 years using the app
Feed.Biz replied February 19, 2024

Dear Jeffery,

We noticed you contacted us about a delay in order syncing. We sent you a response within 20 minutes, but haven't heard back yet. Just wanted to check if you received our response and if there's anything else we can help you with.

We sent you an email today to invite you to chat with us.

Kind regards

April 11, 2024

Bad support

POOPEYS Baby Care | Onlineshop
Germany
6 months using the app
January 16, 2024

We are experiencing a lot of issues with your app. The latest one is it refuses to list certain SKU's

Gamefish
United Kingdom
Almost 2 years using the app
Feed.Biz replied January 19, 2024

Dear Gamefish,

We appreciate your usage of our app since 2022 and are sorry to hear about the challenges you've faced.
Our support team is eager to assist you and resolve this matter promptly. You created a support ticket, we answered you to request additional details to better assist you, and you never answered, so it was not possible to help you.
We just sent you an email so you can book a call with our support team who will solve your issue.

Thank you for your understanding.

February 17, 2024

Ok

UDM Beauty
United States
20 days using the app
March 24, 2024

Slow customer service response, complicated instructions

Inland Roasters
United States
4 days using the app
January 8, 2024

Estamos probando el modulo y la verdad que nos va genial.
Además la gente de soporte es muy amable y atienden las necesidades y dudas que van surgiendo.
Muy valorable y agradecido.

Valquer®
Spain
18 days using the app
March 20, 2024

Sadly this product is junk. Tried to sync orders and there's no way to select the Amazon products for which sales should sync to Shopify. Confusing and doesn't work. Save your time and skip this one.

Tabs Chocolate
United States
12 minutes using the app