Reviews (382)

Overall rating
4.3
Counts per rating level
  • 70% of ratings are 5 stars
  • 13% of ratings are 4 stars
  • 5% of ratings are 3 stars
  • 2% of ratings are 2 stars
  • 10% of ratings are 1 stars
What merchants think

Feedback submitted

Merchants appreciate this app for its easy installation, user-friendly interface, and seamless integration with Shopify, enabling them to add subscription functionality to their stores. It's highly recommended for businesses looking to boost recurring revenue, allowing customers to manage their subscriptions. The backend management for subscriptions is also praised, with quick issue resolution. The customer service is often described as responsive, helpful, and knowledgeable. It's proven successful across various sectors, being seen as a key tool for online retail growth.

January 25, 2024

We like that now there's direct access to the subscription from the order in Shopify.

Thank you

HAY! Straws
United States
5 months using the app
BOLD replied January 26, 2024

We are so glad to hear you are finding new and useful features with Bold Subscriptions. Words like your motivate us to continually improve and develop more features for our customers! Thanks for choosing Bold!

January 22, 2024

Upside: Very easy to use and navigate.

Downside: US app so support is only available after UK hours. Would be much better if support was available during GMT.

Himmense
United Kingdom
About 3 years using the app
January 26, 2024

The app is not ready for regular use -- at least for my business. After working with them for over a month on the transition -- we learned through testing (not even directly from them) that prepaids were not yet working. My business almost exclusively uses the prepaid feature Now I am being charged for two apps -- with the new one not even feasible for my business.

On Point Quilter Subscriptions
United States
5 months using the app
BOLD replied February 12, 2024

We are sorry to hear that Bold fell short of your needs at the time. We are happy to say that prepaid subscriptions have now been released and are indeed a feature of Bold Subscriptions. Our team is working hard, developing and improving the app everyday. There are many more features to come!

January 26, 2024

Enjoying the app. Overall it's easy to use. A couple of features we'd like to see change. One example is that when you cancel and refund a customer's order you have to do it twice. Once through the Bold App and then again through the Shopify App. It should automatically cancel and archive the order when you cancel it on the Bold App...all in one seamless process.

Unbelievabuns
United States
5 months using the app
BOLD replied February 12, 2024

Thanks so much for writing in with your kind review and feedback! Refunds should not have to be processed twice in Bold Subscriptions. Our team has reached out in an attempt to investigate and offer assistance. Please keep your eye out for our email! We are happy to help!

January 18, 2024

Great product - really helped my business and customers. Lost without it :)

Head Wines
Australia
Over 2 years using the app
January 12, 2024

This is a great subscription manager! I've found it to be very useful, reliable, and the help section is user friendly and I'm really happy I made this choice. I wish other platforms were as easy to use as BOLD!

The Microgreens Depot
United States
9 months using the app
BOLD replied January 15, 2024

Thanks so much for taking the time to write in with your wonderful review. We are thrilled to hear you are finding it so easy to use! We are so happy you made the choice to grow with Bold too!

January 22, 2024

Love BOLD! Easy app to install and get started on. Easy to also navigate and manage.

Golden Thread, Inc.
United States
5 months using the app
June 5, 2024

Krupa is great!

V Vitamins
United States
Almost 2 years using the app
January 24, 2024

Easy to work with and performs as advertised. Also they have humans on the back end to assist as needed.

Rugged Ridge Forest
United States
9 months using the app
BOLD replied January 26, 2024

Thanks for taking the time to write in! We're always happy to assist our merchants whenever needed. We'll be sure to pass along your kind review to the team!

Edited January 15, 2024

Super customer support, really enjoy the app for our subscribers. Still in the process of migrating legacy subscribers from our old platform, but so far the Bold app and the support we've experienced has been great.

Shout out to Krupa!

VAHNA
United States
6 months using the app