UFE Cross Sell & Upsell Bundle

UFE Cross Sell & Upsell Bundle

by Upsell Funnel Engine

Free Gift, BOGO, Quantity Breaks, Volume Discount, Cart Upsell

4.9 of 5 stars

The overall rating reflects the current state of the app. It accounts for all app reviews but prioritizes the most recent ones.

  • 5 of 5 stars
    94% of ratings are 5 stars
  • 4 of 5 stars
    4% of ratings are 4 stars
  • 3 of 5 stars
    0% of ratings are 3 stars
    (0)
  • 2 of 5 stars
    0% of ratings are 2 stars
  • 1 of 5 stars
    2% of ratings are 1 stars

All reviews

51 - 60 of 579 reviews

Amuzzi

The app is very easy to use and the support team is excellent aswell. You can't go wrong with UFE .

Developer reply

August 14, 2021

Thank you so much for this wonderful review and all the support. If you are in need of assistance in the future please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help. Thank you for your time.

- Sreeshankar, Customer Support Advocate.

Buggarie LLC

Sreeshankar helped us solve our issue in minutes, definitely recommend this app for sure, thanks man!

Developer reply

August 14, 2021

Thank you so much for taking the time to share your experience with us and the Shopify community. We shall keep up our efforts to improve our services for you.

If you are in need of any assistance in the future please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help.

-Sreeshankar, Customer Support Advocate

rbsolutions

The app works very well and the support they have is pretty good. Sarah from the support team help me a lot with customizing my widget. Thanks

Developer reply

August 13, 2021

Thanks a lot for your generous words. If in need of further help please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help.

- Sarah, Customer Support Advocate

TBM

This is a great app with prompt support for promotions and bundling. Multiple levels to customize mechnisms.

Developer reply

August 12, 2021

Thank you for taking the time to express your thoughts on our app and our efforts. This means a lot to us. If in need of further help please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat.

We are always happy to help.

-Sarah, Customer support Advocate.

LucentDecors

Awesome app for new store owners. The pricing is perfect. The most outstanding feature is the customer service, especially Sarah.. she is a wonderful woman when it comes to sorting out the problem. I cant wait for UFE 3 with the new features.

Developer reply

August 10, 2021

We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Nothing inspires us more than happy customers like you and we intend to keep that up.

Please contact us at support@helixo.co if you need assistance or via our in-app chat. We are always here to help.

Samharness

high price, poor quality, not up to expectations, nothing special. The price is not commensurate with the value received

Developer reply

August 10, 2021

Please note, in the online world, it is practically impossible to avoid negative reviews. We had contacted Shopify regarding fraudulent reviews, and this is what they had to say. But we are graceful in admitting the mistake if it was our fault. But that is not the case here. This review seems fraudulent for the following reasons and to the merchants reading this we kindly ask you not to trust this review. TL;DR

Hello,

While checking your account we could find the following data.

1. You made this review just after 10 days of installing our app. Now let me explain why that point is important.
Within 10 days of installing you got 15 impressions. It would result in an approximately 10% conversation rate. Anyone with experience in the e-commerce field would agree that that is an unreasonable expectation in such a short period of time. In fact, we have clearly explained this in our help desk article, how much time on average you should give for the app to show results.

That being said the time you had with our app is not enough to make such a statement that you have made.

2. So what made you drop an unreasonably biased negative opinion in our app in such a short time? Did you have a bad experience with our customer care services? No, you haven't contacted us even once in this time period.

Now about the pricing of the app. While checking your store has zero orders. Also, you had availed $19.99 Unlimited plan. There are cheaper plans for you if you have only less than 50 orders per month, you can either use our app for free with a watermark or use our app for $7.99 per month without a watermark if you have only less than 50 orders per month.

3. So, as you can see we have taken extra care to make sure that merchants of all financial spectrum can use our app to increase their conversion. So we would love to hear why you think our app is expensive since you voluntarily accepted the unlimited plan when there was a cheaper plan that would fit your purpose.

For the above-said reasons, we ask the customers who read this to kindly not trust this review and please try our app for yourselves to see the result.

- Sarah, Customer Support Advocate

G to G Enterprise

The customer service has been really helpful. We've just started using this app and it definitely has enhanced our customer experience on our website with easy to view complimentary frequently bought items. So far so good. Just hope that it can soon allow customers to use discount codes on our website on top of the UFE cross sell discounts, that would be great. Other than that, highly recommended!

Developer reply

August 9, 2021

Thank you so much for taking the time to share your experience with us, with the Shopify community. This is exactly the inspiration we need to keep going. Thanks again for the love and support.

If you come across any more trouble please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help.

ZYZIA

I just installed this app and will need to test it out... but so far they have great customer service and seems like the app will be doing what we need. We will try it!

Developer reply

August 10, 2021

Thank you for your kind words. It is much appreciated. If you stumble across any issues please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help. Thanks again for the support.

- Sarah, Customer Support Advocate

The Trainer's Pouch

There are still features need to be upgraded with their app. But definitely, their customer service is awesome. They won't leave you empty handed, they will help you until your issue is resolved. Amazing!

Developer reply

August 8, 2021

Thank you so much for your kind words. We shall strive to improve our services for you. Thanks again for your support.

If you stumble across any more issues please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help you.

-Sreeshankar, Customer Support Advocate.

LIASOSO

It's really bad, strongly not recommended, waste my time!!!
After the application is installed, the product attributes of the theme template will be destroyed. After responding to the problem, he said that it would be resolved as soon as possible and asked me to wait, but he waited until the evening before replying to me saying that the problem has not been resolved.He said that he would help me solve it before the next morning. I asked in the morning and said that they hadn't gone to work yet, and they would help me solve it as soon as they went to work. In the afternoon, they told me that the invitation to edit the topic had expired. Oh??? I sent this invitation yesterday, he said he was helping me solve it, but it hasn’t started today??? I vomited, so disgusting

Developer reply

August 6, 2021

Hello Xie JiRong,

First of all, let me apologize for the inconvenience you had to endure. It was really unfortunate. The issue was a jquery issue. All we had to do was small editing in the theme liquid to solve the issue. But when the developer tried to access your admin via the staff invite you sent us yesterday it said the invite expired. So we immediately asked to staff account invite again.

We had sent you a mail stating the same including a Screenshot showing a message, said the invite expired. Normally the invite would expire only after 7 days. We don't know why this happened, but it was really unfortunate.

You contacted us on 5/8/21 afternoon, and on 6/8/21 morning we notified you that our developers will resume looking into the issue. After they had found the fix all they had to do was to edit the code. But the staff invite expired unexpectedly. We did ask you to resend us an invite but seems like that was really frustrating for you, we are sorry.

We are more than happy to solve this issue for you please send a staff account invite to support@helixo.co and we will fix it right away. We are always here to help.

-Sarah, Customer support Advocate.