BookThatApp Appointments

BookThatApp Appointments

From $9.95/month. 14-day free trial.
Rating (4.6)
Reviews
Developer
Zetya Pty Ltd
346 reviews
346 reviews
Overall rating
4.6
Counts per rating level
  • 82% of ratings are 5 stars
  • 10% of ratings are 4 stars
  • 1% of ratings are 3 stars
  • 3% of ratings are 2 stars
  • 4% of ratings are 1 stars
346 reviews
July 5, 2022

They helped me to create a calendar and give good options for all of the class types for our business. Support is super helpful too!

Mad B's quilt and sew
United States
Time spent using app: About 2 years
July 1, 2022

Scooter rental biz in Las Vegas. Absolutely LOVE the support provided. Platform and workflow is simple once its set up correctly. Keep up the great work!

RentaScooter Las Vegas
United States
Time spent using app: 25 days
June 25, 2022

We were using this app to run bookings for our high end rental property. I didn't think it would be difficult. It's stopped working twice, costing us thousands. Shopify needs better app implementation. This is a pain-in-the-ass.

idlepursuits
New Zealand
Time spent using app: Over 1 year
Zetya Pty Ltd replied June 26, 2022

Hi Idlepursuits,

Thanks for taking the time to leave a review.

As we advised in your support ticket, the app was showing no availability due to the capacity being set to 0. This occurred due to a change you made in your store on May 31st. We can see that this configuration issue has now been corrected and the app is working as expected.

As such, we find your review inaccurate and unwarranted.

The Support Team @ Zetya

May 30, 2022

So to be honest integration is not always easy and selfunderstanding but the support is always available and is taking care until everything is well set-up to meet the needs of our store. We are happy with the integration now and the support as well. Thank you for your help!

Insidr®
Germany
Time spent using app: 5 months
May 25, 2022

A fantastic app, and the best part.... the customer service is incredible. It helps me a lot to set up everything around bookings.

ZEUS X1
United States
Time spent using app: 7 days