Klaviyo: Email Marketing & SMS

Klaviyo: Email Marketing & SMS

Free plan available. Additional charges may apply.
Rating (4)
Reviews
Developer
Klaviyo
1644 reviews
222 reviews
Overall rating
4
Counts per rating level
  • 74% of ratings are 5 stars
  • 8% of ratings are 4 stars
  • 2% of ratings are 3 stars
  • 3% of ratings are 2 stars
  • 14% of ratings are 1 stars
222 reviews
Edited November 16, 2020

Our account has been suddenly disabled and the explanation is a joke. With out account disabled we cannot access the live chat, there is no number to call and this has been a huge disappointment

Terbos Jewellery
United Kingdom
Time spent using app: Over 1 year
November 6, 2020

We used klaiviyo with a lot of op fun! Got great results but a staff member made another account which made our system really slow and we needed that one removed. But now we can't enter the platform aren't getting any support and no help. We want this fixed but getting support sucks! greeting team Woonliving

Woonliving
Netherlands
Time spent using app: 5 months
October 29, 2020

An sich richtig geniale App, aber sie ist dauerhaft am ruckeln und lädt ewig nicht, oder man sieht einen weißen Bildschirm... Damit kann man nichts anfangen. Bitte beheben, dann 5 Sterne!

webpet.de
Germany
Time spent using app: 8 months
October 23, 2020

Wasted hours of my day setting up my account and lists, only to find that there is no way to really remove subscribers or view/filter your subscribers (only the most recent 50?? WHY?). I had over a thousand "subscribers" from my website opt in form that were spam and I wanted to delete them but couldn't. You can only delete one person at a time, and only by searching their email address. I guess that's to be expected for a service where you pay per subscriber. Infuriatingly non-intuitive and cluttered interface. Find another service.

Pelican House
United States
Time spent using app: About 2 hours
Klaviyo replied October 26, 2020

Hey Pelican House Team! Sorry to hear you were having trouble deleting contacts! We have a public guide here in our help center that will explain how to do this https://help.klaviyo.com/hc/en-us/articles/115005073867-How-to-Bulk-Delete-or-Suppress-Contacts-in-Klaviyo Our team has also reached out to help with any other questions you might have

October 20, 2020

BE CAREFUL TO UPGRADE YOUR PLAN! The plan cannot be canceled because you have to submit a form for cancellation. Then no one will reply to you. Their customer service is zero and totally waste your money. I've paid $700 a month and a lot of time to setting up. The result is frustrating. So I submit the cancellation one week before the new billing cycle. Guess what, NO RESPONSES UNTIL NOW. So I have to pay for next month!! AWFUL APP I'VE EVER SEEN

SugarAndVapor
Hong Kong SAR
Time spent using app: About 1 month
Klaviyo replied October 21, 2020

Hi SugarAndVapor, We're sorry to hear that you had such a negative experience! It is not our practice to charge if you've cancelled and aren't using the product, our support team has reached out to understand more about what went wrong.